lunes, 5 de noviembre de 2012

XIII Carreira Pedestre Popular de Ames

Prueba disputada en el paseo fluvial de esta localidad en la mañana de domingo 4 de Noviembre, sobre una distancia de 7900 m.

La victoria fué para Jorge Crespo Arias con un tiempo de 00:25:33 y la primera mujer en cruzar la linea de meta fue Laura Mosquera Escudero con un tiempo de 00:32:00.

Por parte de Esprintes Ourense, estuvimos representados como siempre por dos de nuestros incombustibles en las pruebas de Galicia:

Puesto 205 MARIO DANIEL VARELA CRESPO 00:34:24

Puesto 289 MAXIMINO LAGARES CARRO 00:37:04

Fotos publicadas por Alpalo en la web de correrengalicia.org

  Esto era lo que comentaba Maxi una vez finalizada la prueba:
"Bonita carreira todoterreno, onde poidemos atopar tanto asfalto como terra, pero con un trazado moi chan. Gran cantidade de corredores, entre os que se encontraban numerosos foreiros, políticos municipais e autonómicos, coñecidos actores da TVG, etc; todos con un único fin, disfrutar dunha boa mañá correndo. A organización moi ben e o ambiente moi animado, acompañounos o tempo (incluso os pequenos). Camiseta pre-carreira e avituallamento posta-carreira polo que se solventaron os problemas de aglomeracións na chegada. A saída foí un pouco mais tarde do programado, supoño que por algún motivo de comprobación da seguridade do circuito.
Como única pega, quizás a lentitude na entrega de dorsaís que provocou momentos de grandes colas. Creo que isto se solucionaría si se fixeran varios listados, con varias filas por números de dorsaís, porque xente colaborando na entrega veíase bastante.
Polo demaís, gran carreira da que poidemos disfrutar toda a familia, tanto sendo corredores como estando de espectadores. Gracias a todos os que colaboraron na organización desta proba. Para o ano toca voltar"




No hay comentarios:

Publicar un comentario